Thursday 20 March 2008

好开心XDDDDDD

昨天本来因为工作有点郁闷
不过然后。。。
晚上。。。来了一个好消息!
在我刚刚躺上床要睡觉的时候
(我习惯不关房间门的)
听到妹妹用好普通的语气说了一句:
‘我拿到了’
我就好奇她到底说什么,跟谁说话?
就起来了走到她房间。。。
原来是妹妹(check email) 拿到了欧盟的奖学金(就是我之前拿那个)
当时我比谁都兴奋
就大声的叫:拿到了!拿到了!;PPPP
把爸爸妈妈也吵醒了;PPPPP
haha...当时我真的好兴奋好开心~~~
好像比妹妹还有兴奋;PPP
不过今天早上醒来
就想到还有不到半年妹妹就要走了
而我又刚回来就开工了
没什么时间相处
就有点伤心的感觉

4 comments:

冰冰-ping said...

helllloo...congrats to ur sister..she must be a very smart gurl! anyway, how old is she now? help me to congrats her too!
so how are u? always busy with works?
oh ya, i've tried up one can of the "whatever" drinks i posted in my blog..it's apple juice..i think that's different flavour in other can...=)

Panda said...

hey!!
congrats to your sister!!!
how nice it is to get scholarships...
i missed mine because i dont have enough cgpa....
3.9!!!!
sigh... UTAR's scholarship tak ikhlas....

Panda said...

oh ya...
i for got to thank your birthday wishes you left in my blog...
thank you very much!!!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.