Friday 16 November 2007

广告。。。令我想起。。。

睇到自己blog里面的 一些广告。。。令我想起,我的batch(刚不久也知道我junior依个batch也‘一样有’)有几个女生系好desperate0甘想(毕业后)留低系欧洲依道,不过想系道找工作说起来真的难得很。。。所以最‘好’的方法就是‘嫁’北当地人!我知道有个很‘琴青’。。。搞到用网上找对象的service...个位朋友仲send 0左个service 0既email比我,好似叫我也式下。。。天啊!我差d晕低!(我虽然亦好想留低,不过系为了系道工作。。。不是找鬼佬对象啦!;P 而且你问我的话我还是那句,我比较喜欢澳洲,华人在欧洲(除了英国)生活好似唔系0甘易,都系澳洲好。。。;P)...不过呢她们的‘琴青‘会给依道或者一般欧洲人咩感觉或印象呢?我就觉得人地会想:我地d亚洲女生真系cheap...连我都想到,难道那些人没想到?。。。咩人都0岩o甘。。系依道的男人就ok?...想到都觉得恐怖。。。!d values去0左边啊?

No comments: