Friday 30 November 2007

Ice Fantasy in Bruges/Brugge

spoke to mum today, among the few things, mum asked: 你知唔知道你比利时过边有个地方叫XXX (bruges的中文名)有个乜雪乜冰...童话世界啊?我系报纸道睇到架 (我:吓?唔知wor...乜黎架?)...妈妈:有好多好靓ger冰雕塑睇ger wor...你有时间去睇下啦 (呵呵,妈妈知道我喜欢d童话世界d野,所以觉得我应该会中意;P)
...于是就在网上查了一查。。。呵呵,原来系个snow/ice sculpture exhibition 黎0既...果然睇到d相好靓啊!
搞到我现在就想去了哈哈。。。不过好彩到一月种种有得睇。。。所以应该会等到果阵,交了thesis先去完啦。。;P 除非Tammy圣诞节黎果阵大家一齐会睇就更加好啦,呵呵!諗到都开心!
先放几张网上揾到0既相。。。等我去完番黎再放d我自己影0既,哈哈...
a chinese dragon (hm..interesting:P; behind is the famous La Sagrada Familia Cathedral - Barcelona Spain)
Unicorn...my fantasy flying wild:P
My craze: horse...!;P
Another favourite: Dolphins...;-)
Entrance to the palace with the letter 'b' for Bruges (French term) / Brugge (Dutch)

1 comment:

Anonymous said...

好靚呀~~
好耐都無睇過冰雕了!!!
隻馬同海豚都做得好靚呢!!!