Sunday 2 December 2007

容易受伤的双鱼座!带眼识人!

今日朝早非常难受,然后好彩同妈妈(妹妹都係旁边)经0左,讲出黎觉得舒服d
然后头先亦收到我的‘贵人’hilde的email,知道有她支持我,都觉得好d
不过点都係觉得我的责任係有的。。。
同时也收到一封email来自一位我諗都諗唔到係她的人
也很大很大可能她就是害到我和我位朋友鸡毛鸭血的人
她仲係我地的‘同乡’,諗到都觉得方某。。。虽然如果真係她我已经不会觉得奇怪了因为受伤害那位朋友有估可能係她。。。
不过点都唔想(唔敢)相信。。。点解人可以0甘样?。。。我同她根本无怨无仇。。。
之前仲同她一齐上过一堂subject,除了觉得她有d睇唔起我地一d同学,我其实觉得她几ok,甚至有时几nice...果阵我这位受害的朋友已经话依个人‘唔係好友善的人’,不过果阵我就以平时认识新朋友的态度,都会给她benefit of doubt,只要她没对我点,我点解要认定她不友善呢?
结果依架。。如果真係她,我就真係令教到了。。。唔知係好0米上天要我带眼识人,俾我一个0甘既教分?
不过我都係觉得如果成日要忌住识人0米好辛苦?而且我以往的经验都没有让我失望过,我对人真,对人好,不期望人家会对我一样好,不过至少不会害我。。。我几相信依个就係令我去到边道都容易被接受的原因。。。我又唔係刻意去对人好,都係顺其自然jeh...难道依个principle不能时时用?或者又係。。。真矛盾。。
不过我諗要我带眼识人真係唔係讲0甘易。。。做左0甘多年人。。。埃。。。
不过我諗一个0甘既事情又不应该完全令我对于认识新朋友带来压力。。。

另外諗既就係对于朋友的付出,係唔係又要次次都諗青諗楚呢?
我可以对我d朋友完全付出多係因为我d朋友也会为我着想 (0甘am果d朋友都係双鱼座;P)。。。
不过可能係因为大家都係好天真的时期就认识了,所以对彼此都係好真的。。。
不过唔通人大了,就真係‘要’变坏吗?不可以在真心地对待朋友?
其实自己都有d惊,以后做野怕俾人backstab都会蒙查查唔知道仲当人係好朋友。。。
諗到都惊。。。
点都好,最起码我知道仲有我班傻婆支持我,撑我。。。当然仲有屋企人。。。

No comments: