Saturday 8 December 2007

表弟要结婚了!去台湾提亲!

舅母同舅父本来依个星期要去台湾提亲的
呵呵,我表弟(同我同年不过细几个月)要结婚了(另一角度我0米好失败?;P)
要留係台湾发展
因为佢係读电视/电影制作的
回去马来西亚冇乜前途
何况佢依几年係台湾一切都好好
另外舅母仲话表妹要从空中小姐变飞机师。。。
要读飞机师课程,考试做机师!
哇~~~如果係就好啦。。。
(果阵0米好似冲上云霄里面叶璇0既角色Zeta0甘?;P)

舅母仲问我几时番到家,等埋我一齐去!
佢买埋我的机票喔。。。真好!
諗到都开心!嘻嘻,希望佢唔会放我飞机啦!
好期待去台湾玩啊!

No comments: