Thursday 27 December 2007

好开心的圣诞节。。。

哈哈,本来冇打算打blog的,但係洗了头发仲未干。。未睡得...自己衰,翻到都凌晨12点几了,都仲要洗头;P...又冇凤筒 。。。

这几日(平安夜到今日)都玩得非常开心啊!
可以同Tammy同佢老公同埋Tammy的妈妈见面。。。
本来冇諗住会同佢地係酒店道过夜的。。。
不过因为火车罢工。。平安夜同埋圣诞节两日d火车运作都唔正常。。夜晚冇火车返黎。。所以一过就过0左两晚tim!;P (好彩aunty间房有多个床位;PP)
Aunty好似都好开心我陪佢地。。。Aunty好sporting啊。。同我地d年轻人完全打成一片!
我冇见Aunty N年了..但係一d都唔会觉得生疏;-)

然后可能係过度疲累了。。刚刚赶番黎同教授,Hilde,同埋d同学食dinner。。。
食0左个entree J, 都未serve main course 我就唔得了 (以前的fainting spell终于又再体验到了。。好彩冇晕倒不省人事...)
除了太累,罪灰祸首可能係我杯entree的酒。。;P 一喝了冇几耐就真係想瞓覺,然后就好想晕低啦。。。
。。都係写到依道先。。听日仲要出去成日。。唔想係外面晕低 。。;P

No comments: