Monday 24 December 2007

Lonely Christmas...and missing coming Chinese New Year

hehe..其实都唔孤单0既。。。
不过真的。。每当节日,真係会特别挂住屋企人同埋d fren...
不过圣诞节仲ok,因为自己唔係christian。。同埋屋企人一向都冇点庆祝
反而会趁着有假日会同d fren聚下。。呵呵,所以今日特别挂住班傻婆;PP

如果未适应一个人离开屋企的朋友
相信最惨就係过节日果阵
而0甘多节日,对我黎讲就更係华人过新年最重要啦。。
因为我婆婆係好传统的
过年一定係好有华人过年feel的
我有好多朋友因为屋企受西方人影响
过年未必会过得好似我家0甘
婆婆係样样都一定要做到足的。。。大掃除。。吃团年饭 (煮团年饭都要大半日!),接财神。。去神庙,同埋好多好多的细节
记得以前我表弟妹们仲细的时候(我小学中学果阵)
我就係婆婆的好帮手
(呵呵,不过有时候会做得好唔甘愿,因为电视时时刻刻都好多野睇,而我就因为要帮婆婆会miss0左dshow;P..婆婆就成日话:d节目真係0甘好睇咩?有乜好睇?唔好睇啦。。)然后我就会同自己或者妈妈斗气(因为不敢同婆婆斗;PP)。。諗番都好笑;PPP
几年前细舅父请0左印尼庸人俾婆婆。。所以我同埋d阿姨,舅母。。就可以睇电视,黐住个电视。。哈哈。。

hmm...傻0左,竟然圣诞节时候讲过年d野。。。九唔答八;PP

不过我明年过华人新年果阵就已经起程0左啦。。会同sze ling 傻婆一齐会巴黎,然后罗马...翻到屋企果阵,年都过晒啦。。。

3 comments:

Anonymous said...

哈哈!~ 你只狗好過癮阿!所以情不自禁“偷”左它幾張玉照~唔介意hor?嘻嘻!

care to add me in msn?
be friend~

add me in: da_beng_dan@hotmail.com ~

by the way本尊正是那位殘忍的“賣女孩的小火柴”啦~kekeke

Anonymous said...

oh yea forgot to say Merry Christmas!

Stay sweet with ya family! the piece of music on ya blog is nice! i love the sound of nature!

Kee Kee 琦琦 said...

倩兒,
多谢你的留言啊!
哈哈,当然不介意啦!
我add0左你啦;-)