Monday 10 December 2007

humans and politics...

正式黎讲,我当上学生代表静话两个月
不过所体验的事情已经足够令自己知道
人与人之间的politics可以非常恐怖
更加重要的就係知道自己完全不适合掂有关依方面的事情
已经唔再係小学中学做班长个仲情形
仲有两个月就毕业。。。相信哩两个月我应该唔会再领自己找麻烦。。。
毕业后的一年我的任务会係专注係宣传方面,所以唔会有太多politics的烦恼...

依排真係时时都会諗,自己如果係读兽医的话就好了
起码与动物相处简单多,唔会闹是非...
以前细个果阵成日话自己以后要係seaworld道同d海豚,海狗一起工作 (大家都认为我睇太多电视啦。。。不过依个都未够白痴,仲白痴的就係我以前好喜欢画画,所以亦有一排我的志愿係要做画家。。。我舅公听0左大概同我讲0左类似0甘0既话:你大个0左做画家,係0米想食菊种?;PPPP

不过我知道0甘样逃避现实都唔係办法
因为有人的地方就会有是非
为有叫自己醒目d...唔好咩都插手...同埋唔好乱0甘踩入d ‘tum'道...
唉,我个人真係麻烦...

No comments: