Sunday 30 December 2007

I hate liars and fakers..!!!

我其中一位同屋的越南女子好讨厌啊!
好自私啊!完全唔顾及别人。。。
最近的就係因为佢一个人搞到其他人都冇得上网
依道上网每天有限量的
但係因为最近屋主的limitation program唔work所以要我地自己限制自己
如果唔係可能两个礼拜就用完成个月的package了
而依个越南女子就因为一个人孤单,冇朋友(一个 junior话我听,佢因为太自私所以冇0左朋友,连另外一个越南女子都唔理佢了。。)
我之前都唔係好中意佢。。觉得佢个人好假。。不过最睇唔过眼的就係佢做错野果阵,讲大话话係其他人做的。。。
做错野唔紧要。。但係佢就偏偏唔认!
间屋得5个人,好容易揾出边个做的。。
第一次唔认都唔紧要
我果阵以为佢头一两日黎到,可能惊。。
不过然后就好似次次都係0甘。。
整怀野或者做错野
好明显係佢都仲可以抵赖,唔认,扮好无辜的表情话无关佢事,佢都唔知发生乜事,係其他人做的。。。
我听到都火滾!
我本来听到话佢冇朋友都好同情佢
但係经过这次的事就真係好唔中意佢了
(我好难讨厌一个人的。。所以可以想象这个人係多么的。。。!)

No comments: