Thursday 3 January 2008

Chill off...

Think it's not too much to let myself relax a bit today...haha, with the thesis done...
anyway...本来諗住同elizabeth出去shopping,不过然后我都係冇去。。因为今日有大减价,怕自己认晤住会买野。。。and so, so as not to torture myself, I just decided I shouldn't go;P (都好彩冇去,elizabeth到依架都未番,肯定係买到老豆都晤认得个只)
不过自己就去了买一些吃的。。
平时都慳得就慳
不过今日就买了些平时晤会买的食物黎奖励自己;P-今日买了ham and cheese (不过都係买最便的。。激死;P..妈妈知道肯定又话我的了..)
因为想转下早餐的menu;P..整下ham and cheese sandwich...hehe,真的好中意食cheese但係好食果d都几贵..
 
然后lunch就整0左番薯泥..d番薯都开始发芽了,所以一次过整晒;P
食几餐实变大番薯,哈哈!!
其实都几中意好似今日0甘,轻轻松松0甘煮野食。。
呵呵,从未諗过自己会中意整野食。。
其实都几好玩
只係一般自己一个人食懒得花心思
又諗起果阵係melbourne晚晚同juliette,yen kwan同埋pei shih煮饭
有时啊Ju同埋peishih忙既话就我来负责煮俾大家食。。然后好自然就做了一个月多的全职主妇啦。。娃哈哈..其实果阵真係难为佢地。。
我来来去去都係果几味
不过然后我离开了melbourne佢地就好少晚晚0甘煮饭了。。
我刚刚听到仲有d难过,想冲过去帮佢地煮饭;P
..哈哈,係0甘up又up0左一堆野啦;PP
再贴d相先...
(番薯泥)
伴番薯泥的菜
。。呵呵,卖相晤靓,不过就当娱乐大家啦。。哈哈哈。。。

No comments: