Saturday 15 March 2008

不喜欢自己的生日的我。。。

看了朋友写关于生日对她的意义
忍不住自己也写一个
不过相反的
(尤其是对于现在的我来说)
觉得自己的生日一点也不重要
以前还小的时候还会期待着生日
因为朋友们都回送好多礼物给自己

不过长大了
这个日子的意义就慢慢消失了
甚至现在的我。。。根本不喜欢庆祝自己的生日
当好朋友们替我庆祝生日的时候
我会看在他们高兴的分上而庆祝
不过其实我比较喜欢大家聚聚,聊聊天就算了

自己也解释不到这代表什么
(到底是我有‘病’?自卑?。。。还是什么呢?) 不过当然。。。这就完全没有影响到我帮朋友们庆祝他们的生日la ;PP 人家的生日就是好

2 comments:

冰冰-ping said...

hihi....cum here to visit u too..its been sum days i nv visited ur blog ady...sorry for it..been busy these days!
ohh..the drink got it from s'pore want..it has different taste in every can wan luuu... but till now, i still not yet open it and drink...
okie..will tell u how it taste after i drink it...=)
takecare!

Anonymous said...

haha ....ur title...seems so familiar one...lol...

well,different ppl has different dates which are meaningful to them lor..haha....