Thursday 5 June 2008

我想要什么?

今天早上把辞职信email给我老伴和他的partner
不过他们居然没回应
不会是想当没回事吧?
其实另一位senior昨晚刚刚也辞职
(就是说公司同时没有了我们两个 full time staffs,
其实公司也只有我们两个full time 的)

不知道老板想搞什么花样
没回应我
不过怎样都好
也是生效的了
把hard copy 送到office就不能当没回事了

至于我。。。
辞职。。可以‘送这口气’
不过整个人却是很不开心。。。
唉~东西下个月张价
而我就辞职
不过不辞职的话我就快忍不住这个老板了 真的会疯掉

真的不知道到底现在自己想要什么~~~

4 comments:

Panda said...

wow...
you have confirm to resign??
so what's next???
well... the rise of petrol price is really killing me.. and my family too....
and dang i still cant get a scholarship....
all the best!!!

Panda said...

oh yeah...
i keep forgetting to say thank you for putting up the banner!!!!

冰冰-ping said...

hey, so have u found a new job?

Anonymous said...

oh oh.... u really resigning... i not sure what is my next time... contract will end soon.. not sure whether company will extend or not...

i also not sure i wan to get a new job o not. everything is so not sure for me... haih....