Wednesday 5 March 2008

工作~ 老板~

其实依架应该係忙于准备听日做training的‘功课’
(老板晤知係迷想test我,last minute先通知我=.=)
anywayz...
好想blog 下呢两日的野 所以都係写番几行啦;P
寻日第一日返工 要早出们晤洗讲
(塞车好好好好好讨厌啊!!!!)
第一日 因为老板放工后请吃饭 (仲有几个同事一齐)
返到屋企已经夜晚10.30了
自己好似一块烂布0甘
冲0左凉就tat落床睡觉
今日第二日
好才老板放人
不过就因为天时日
头痛住返屋企
然后听日又会做都夜

讲到我老板
呢两日 他讲了好多野
不过他所讲的 我都晤知可以信几多?
他一直叫我晤好当他老板
要当他係朋友0甘
不过有时候 他都会(以为我晤察觉)同他的admin assistant 密密针
然后寻晚dinner之前 亦和他的‘排挡partner’係另外一张抬道密密针
我估可能係经关于我的agreement的野
(一定係觉得我要求好多)
but anyway他又一直同我讲 话我要求的基本上都晤成问题
但係我自己就一直会係道諗如果要我当他係朋友
0甘点解有d野要细细声讲晤俾得我听?
(他要我当他係朋友 叫我有乜晤满意都要同他讲)

仲有他有时候讲话的神情,语气同埋其他factors (body language etc)
都令我觉得好似他讲的话晤係好真0甘

总之我就觉得老板(special reference:我依架e位)同下属 要做‘朋友’
机会真係接近'0'的...
大家利益有冲特
不过如果真係可以遇到好似朋友0甘的老板
就帮他打死一世工都值得

anyway我都已经开始为公司/老板着想了(晤知係迷属狗的弱点?)
希望尽量为自己留些适人时间 做自己喜欢做的事情啦
*****************************************
我諗以后都是尽量晤写d关于工作的野了
虽然真係冇乜机会会俾老板发现到
不过都係预防万一好
(希望自己忍得住晤写啦;P)

2 comments:

Anonymous said...

seems that you are getting quite ok with it?

bosses...aihhh... dont care about them la... my boss changed after 4 months... the new one...aihhh... dunno how to say him...sumore like a bit "ham sap" like that...

anyway, all the best for you... take care o!

Kee Kee 琦琦 said...

Dear Mel and other female frens...

well, it's scary to think that of having have a possibly pervert boss but do be careful and alert at all times...(am as if trying to raise awareness here)...never allow any chance and send out strong message : No fooling around!!
but yeah, sexual harassment at work place is NOT something to be TOLERATED --> zero Tolerance
anyway it's World's Women Day today (08 March 2008) so cheers to all women!!!;-)